2011-07-10
 23:59:03

Blir så

Irriterad!!! Folk har mage att klaga när jag inte hör av mig på några dagar men själv ska jag sitta fint och vänta på svar från andra hur länge som helst...

Har sen i mitten på juni försökt fått till ett besök hos en vän som jag tycker så himla mycket om. Det där besöket har fortfarande inte blivit av..och gissa varför?! För att människan inte svarar i telefon eller på mail. Börjar fundera om människan ens vill vara vän med mig längre..har inte ens fått en anledning till den tomma linjen. Flera gånger har jag messat om att jag och Oliver gärna vill komma och hälsa på och jag har undrat när det skulle passa...första messet fick jag svar på, en fråga om när jag tänkt komma och hur länge jag skulle stanna och att jag är saknad..inget mer.  Jag svarar tillbaka och säger ett datum och undrar om det finns plats för oss att bo någonstans eller om jag måste boka hotell....det har jag fortfarande inte fått svar på... över två veckor sen. När skulle jag då ha åkt eftersom det tydligen var så olägligt undrar ni...jo om två dagar, på tisdag.
Behagar människan svara så kanske jag får till ett besök i år iaf...

Nu har jag skrivit av mig, det känns bättre men inte riktigt bra. Blir ledsen när det blir så här och jag verkligen vet att jag inte gjort nåt fel..

En tupplur på det här så kanske problemet löser sig... gonatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: