2011-06-30
 23:25:29

2x Kuben+födelsedag+fint väder=

.... Att jag ser ut som knaperstekt bacon på min rygg, men är lika glad ändå för jag har haft det riktigt trevligt i två soliga heta dagar på Kubenbadet. Älskade Oliver har badat massor och verkar inte alls vara så obekväm, som jag först trodde, i sin nya solskyddsdräkt. Nöjd bebbe= nöjd mamma!

Igår firade vi min mammas födelsedag med att äta på Skatans café och krog. Nu när de har byggt om/nytt finns fler platser för alla oss som vill njuta av utsökta rökta räkor med aioli och ooooj vad vi njöt!
Jag tyckte om resten av middagen också, men räkorna är de jag väntar och längtar efter varje år, mumma minsann!


Nu ska jag innan jag somnar vid datorn smörja min stackars rygg och hoppas att jag inte ser ut som ett stoppljus imorrn....




 Min bästa vän ikväll, serveras väl kyld!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: