2011-06-25
 12:57:45

It´s raining cats and dogs

Vi klarade oss från regnet igår och det blev min första riktigt härliga midsommar på många år..Jag har nästan alltid jobbat vissa delar av helgen men denna var jag äntligen ledig!
Hela helgen spenderas med sambons släkt på Värmdö, eller snarare Skärmarö. Just nu är det nog trevligaste platsen på jorden näst efter hemma.

Efterson himlen har öppnat sig idag så åker vi på utflykt till Brisak, som ligger i Värmdö köpcentrum. Vad jag förstått ska det vara som Ullared i miniformat, kan ju va värt att kika på =)



Uppdatering 18:27

Hemma efter en tur till Brisak.  Det var som Ullared i miniformat... Massa roliga saker till mycket bra priser!
Vi handlade hem en badpool till Oliver, med tak, så vår lilla plaskare kan bada utan att få solsting i sommar. Lite annat smått och gott men det orkar jag inte sitta och räkna upp här.
Nu sitter jag bara i godan ro med ett glas Lambrusco i solen som tittat fram. Snart dags att sätta sig till bords och njuta av min svägerskas underbara laxpaket..namnamnam!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: