2011-06-29
 00:01:29

Vägning och helsikeshetta

Idag var det dags för vägning hos ViktVäktarna igen. Trodde det gått åt skogen i och med att jag svullat som en tok på midsommar, men icke! Jag vägde in på -1,2 kg och är riktigt stolt över mig själv!
Detta gör att jag nu gått ner totalt 3,7 kg sedan jag började och har bara 0,3 kg kvar till min första målvikt.
Hurra för mig! =)

Efter vägningen idag blev det en liten visit hos mamma på Smakrummet, Oliver som älskar sin momma blev överlycklig över att se henne =) Lite prat och lite bebismys sen hem igen i värmen. Man sitter inte gärna i bilen en dag som denna!
Resten av dagen har vi suttit i solen på gräsmattan och bara latat oss.. Lillen fick inviga sin nya pool och plaskade på som bara den, lilla goa killen =)
Passade på att läsa lite bok när han tog en tuppis.. Anna Jansson - Stum sitter guden. Har läst några böcker sedan tidigare men detta är den första hon skrivit så jag ville se om den var lika bra som de andra...     Än så länge så är den det..


                                                       Mamma och pappas lilla badpojke


 

 



Ullis

Bra jobbat! :)

Snart dags för tjejmiddag med inriktning på lättare mat? :))



PUBLICERAT: 2011-06-29, 09:48:02 | URL: http://nsslan.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: